Tuesday, September 27, 2016

Mbfx - value chart challenge

MBFX-Value Chart Challenge Daar het 'n baie hype oor hierdie MBFX-Value Chart metode / stelsel is. Ek is gevra deur 'n binêre opsies vriend by te dra tot die stelsel met my algo seine. Ek sal by my ouers volgende week en as ek nie uit daarna navigeer sal ek hier & gt; BinaryOptions Live Chat So as jy ooit wou met my praat in persoon / leef oor die net en sien live video van wat ek doen, hier is jou kans! Die doel sal wees vir onderwys en gevorderde sosiale interaksie lol "klink goed" Die afgelope week het ek gehad het om aan te pas by die nuwe opset en sy is baie baie tyd in beslag spesiaal met handel dryf as nou het ek meer as 2x meer binêre opsies seine dat ek kry en die res van die behoud van my oorwinning koers hoog is baie duidelik 'n uitdaging. Sowel ek brei uit in doen live video's en die verkenning van verskillende vorme van sosiale media vir gevorderde ONDERWYSSERTIFIKAAT / interaksie in die nabye toekoms! Ek het baie van die idees Ek werk op te voer as wat jy hierbo kan sien met die MBFX-Value Chart Challenge. Ek bedoel wat 'n goeie manier lewendige om met my te praat en te hoor en te sien wat ek doen as dit gebeur! Hierdie sein op Gold was atipiese gedaal 7:45-07:55 dan het teruggeskiet as jy direk na kan kyk. 'N Baie goeie handel algehele as 'n demonstrasie. Ek was besig om seine links en regs was dit soos die vissery op blou vis in Oktober wanneer hulle dit op die strand kom in 'n voedingskema waansin. Jy kan soms haak 2 vis op 'n slag op 1 hoek, want hulle absoluut mal gaan! Dit was nog 'n sein op die GU dit was 'n fantastiese handel as dit die eerste keer puntig tot verby my inskrywing en ek al "Oh boy", maar die laaste paar minute dit are af vinnig en verval naby die laagtepunte op die plaas. Voel soos 'n perdewedren waar die Longshot kom terug en dan wen op die ou end lol! Ek is nog steeds die opstel van my nuwe setup slingert so ek het nie soveel screenshots te neem, dit is hoekom ek sal draai 3 dae van handel in hierdie een post Ek kan sê dit was my gunsteling handel Donderdag, maar eintlik was dit 'n das met die latere handel Dow jy sal sien. Dit Dax sein was so volmaak as wat ek kon kry, die vul Ek het op my binêre opsies platform is ideaal vir die presiese tyd van 5:44-05:56 dan kort van 05:56 tot 06:10. Hierdie tipe 2fer handel waar ek gaan lank daarna kort of andersom is meer nou gebeur met my nuwe setup te voeg aan my verhoogde handel. Nou was dit 'n ander 2fer handel, maar in plaas van 'n lang / kort of kort / lank dit was 'n voortsetting sein waar die 10sec 1min 5min al uitgewys laer in sinchronisering van 06:25 tot 07:35. Ek het verstryk op hierdie een daarna uit uit 06:25 tot 07:30. Dit was 'n baie mooi kombinasie wat goed uitgewerk. Dit EU koop was amper perfek as ek gevang naby die lae in die prys en meer as 'n paar mense in die kletskamer gemerk saam op hierdie een wat 'n baie duidelike boodskap was en die reaksie daarna was net perfek. Sodra 08:30 getref die sucker gedaal soos 'n rots soos jy kan sien deur die grafiek hierbo, voordat u verder gaan in die opwaartse rigting. Dit is waarskynlik te danke aan groter rekenaar koop programme eindig presies op daardie tydstip toe die instellings weer opgetel hul aankope op die druppel as jy die voortsetting back-up na die kort pouse kan sien. Ek sou dit handel die voorsprong bo die Dax as die beste handel van die dag as dit nie tegnies dan emosioneel gee lol. Die hoë drama op hierdie handel was fantasties. Ek moes eers die verkoop bo 12580s om terug 12530s dan lae 12530s tot 12580s. Dit het eers neute na my inskrywing dan afgemerk af te rond 12.520 en het my laat dink wow ek dink hierdie sein was nie van plan om uit te werk, dan is dit are up mal vinnig. Ek sou dit nie glo die inskrywings op hierdie van iemand, probleem is ek het hierdie oproep realtime in die kletskamer beide af en by die presiese tye en minute voor voordat die ambagte ook al gebeur lol. 'N baie mooi hoë drama in my binêre opsie handel dag 100% gek en pret! Vrydag het ek nie omgee vir so veel as dit streepspek vir my beide maniere was. Ek het nie so goed doen as die vorige 2 dae, net met 'n paar dom martingale aansoeke vir die verhandeling dag het ek likwideer sluit my slotsom nuwe hoogtepunte. Ek Don t dikwels martingale aansoeke van toepassing op my handel, maar as ek die stryd teen die mark en sien 'n handelsmerk wat lyk soos manipulasie as ek Vrydag gedoen het, sal ek 'n paar kanse te waag. Maar nie meer dan waag my dae winste as 'n limiet en as ek Busted uit die neem van my balans terug waar ek begin het vir die dag, sou ek die verlies te aanvaar en wag vir 'n ander dag. In hierdie geval kon ek my oorwinnings voor nuwe hoogtepunte vir die dag en week 'n baie bipolêre dag van die saak uit te brei en die einde van die dag nog IMO om die week af te sluit. Weer volgende week as jy wil om te praat en kyk hoe my handel lewendige, voel vry om te kom en sluit aan by die MBFX-Value Chart Challenge hier & gt; BinaryOptions Live Chat & lt; Moet 'n baie pret!


No comments:

Post a Comment