Tuesday, September 27, 2016

Forex bd webwerf

Heg makelaar rekening met jou forum rekening na die opening van 'n handel rekening met behulp van die verwysing vaandel jy jou handel rekening nommer en wagwoord te kry jy moet My profiel area betree en kliek bonus vir blad post en hier kan jy die boks waar hulle gesê "hier by te voeg jou rekening" nou wat jy hoef te kliek op die knoppie en hulle sal jou vra om jou instaforex rekeningnommer of ID betree sien en jou aanteken wagwoord also. after suksesvolle voeg ID wagwoord hulle sal jou account. they toevlug voeg aan te heg as jy nie jou rekening oop te maak deur die gebruik van hul verwysing vaandel. F. A.Q oor forum en bonus: V: Wat is bonus? A: Bonus is 'n geld beloning vir kommunikasie op ons forum. Die veldtog word geborg deur die titel vennoot - InstaForex Maatskappy. Die doel van hierdie veldtog is om jou te laat Forex beginners om hul vaardighede in real handel oor finansiële markte probeer sonder om te belê hul eie fondse. Vir meer ervare handelaars hierdie bonus is net 'n aangename geskenk vir hul bydrae in die forum ontwikkeling. V: Kan ek die bonus te onttrek van my handel rekening? A: Nee, jy kan nie. Slegs wins gemaak oor die bonus bedrag kan teruggetrek word. V: Moet ek my rekening deponeer om die bonus te kry? A: Nee, dis nie nodig om 'n deposito te maak vir die kry van die bonus. Maar as jy wil 'n paar ekstra geld te deponeer, is dit toegelaat. V: Ek kan my handel rekening nie heg aan my forum rekening. Wat is fout? A: Daar kan twee redes van hierdie mislukking. In die eerste plek, maak seker jy gaan die korrekte rekeningnommer en wagwoord. In die tweede plek kan die fout voorkom as gevolg van jou rekening nie onder die forum se vennoot skakel geregistreer. Om dit op te los, te registreer nuwe handel rekening met hul verwysing banier Q. Met die oog op die rekening heg moet jy handel rekening wagwoord in te voer. Is dit veilig? A: Ongelukkig is dit onmoontlik om 'n rekening anders heg as deur 'n wagwoord handelaar se weens MetaTrader4 platform eienaardighede. Net na beslaglegging word dit aanbeveel dat jy vergeet van jou handelaar verander. V: Kan ek my aangeheg rekening na 'n ander een te verander? A: Ja, jy kan, maar net in 2 maande nadat jy jou lopende rekening aangeheg. V: Kan ek my bonus na 'n ander rekening (myne, maat se familielid se vriende,)? A: Nee, jy kan nie. V: Wat gebeur in die geval het ek nie 'n rekening te heg aan my profiel? Sal bonusse verdwyn? A: Nee, hulle sal nie. Die bonusse sal hou opbou in jou profiel. Jy kan 'n rekening heg enige tyd wat jy wil, dit is nie nodig om dit te heg direk na die registrasie. Q: Wat om te doen, al is dit reeds 1 (2de, 3de, 4de.) Dag van 'n nuwe maand, maar ek het nog nie my bonus ontvang? Miskien moet ek al administrateurs, moderators en InstaForex verteenwoordigers pla deur die stuur van hulle PM met versoek om my my bonus? Miskien moet ek die vraag versprei "Waar is my bonus" in elke onderwerp van die forum? Miskien het hulle vergeet van my? Miskien is ek bedrieg. A: Nee, jy moet dit doen in geen omstandighede. Dit sal nie versnel die proses van bonus kreditering, maar sal addisionele werk vir die administrasie en InstaForex Maatskappy bring. As jy jou handel rekening aan jou forum profiel, sal jy ongetwyfeld kry jou bonus gou. Kyk maar jou handel rekening keer 'n dag. Bonusse word gewoonlik toegeskryf binne die eerste week van elke maand. Q: Ek adverteer die forum onder my vriende (besoekers van my site / blog.). Kan ek 'n voordeel van dit? A: Natuurlik! Ons is geïnteresseerd in die verspreiding van inligting oor ons forum op die internet. En ons toeken diegene wat hul tyd te spandeer vir daardie. Die forum het sy eie vennootskap program. wat gee jou 10-sent bonus vir elke pos van jou verwysing. Die meer aktiewe verwysings wat jy lok - die meer bonusse wat jy kry. V: Waar kan ek check my bonus statistieke? A: Jou User CP, klik opsie "Bonus vir plasing". Alle bonus inligting wat jy nodig het kan daar gevind word. Q: Bonus bedrae in my profiel en onder my avatar is anders. Hoekom? A: Bonus bedrag keer in 30 minute in profiel en een keer 'n dag onder die avatar opgedateer. Q: Soms sien ek dat my bonus is kleiner as wat dit behoort te wees? Hoekom is dit verminder? A: Ons forum is 'n plek vir kommunikasie, nie 'n plek vir die kry van die vaste betaling. Bonus is 'n geskenk wat kan gekanselleer word deur die moderator, indien hy / sy dink jou boodskappe nie aan die voorwaardes van die veldtog of weerspreek 'n onderwerp van 'n onderwerp. V: Waar kan ek my verwysings en hoe kan ek sien hul verdienste? A: Jou profiel en klik blad "Partnership-program". Daar sal jy die lys van al jou verwysings te vind en hoeveel jy verdien uit hul poste. Q: Ek verwys 'n nuwe lid, maar ek sien hom nie in statisctics my maat se. Wat is fout? A: Snce, daar is bevestiging stelsel 'n lid se aktiewe op die forum, sal jou verwysing slegs nadat hy in statistiek jou maat se lyk / sy het 10 goedgekeurde poste. Moeilike Waarheid Binne forex! Buitelandse valuta Geld Trading of forex is 'n gewilde aanlyn besigheid nowadays. People van regoor die wêreld die handel 'n klomp geld op hierdie globale daaglikse valuta mark en verdien 'n baie too. But is dit so maklik om te verdien uit forex valuta handel? Is jy gekwalifiseer genoeg om handel te dryf op FORX mark as jy 'n hel baie geld. Kan jy regtig cool te bly ná belê groot geld in buitelandse valuta? Daar is baie vrae oor hierdie kwessie, maar die enigste een eenvoudige antwoord van al die vrae is "NEE". Die meeste van die newbie handelaars oorweeg FOREX as 'n vinnige geld maak masjien aanlyn. Hulle dink dat net 'n groot belegging en twee keer druk oplossing (koop / verkoop handel & amp; sluit die orde) is die geheim van FOREX geldmaak strategie, dit is heeltemal 'n verkeerde en snaaks denke van die newbie handelaars. Sedert ek skryf van Bangladesj, ek deel 'n paar van my plaaslike ervarings met betrekking tot Forex en opleiding. Ek weet dat sommige gereelde goeie FX handelaars hier wat doen baie goed met hul alledaagse handel, maar almal van hulle het 'n lang tyd die praktyk en volharding in forex. Min amateur handelaars adverteer op koerant en sosiale media webwerwe wat enigiemand met basiese rekenaargeletterdheid maklik kan leer en verdien vier figure in $$$$ elke maand uit forex wat uiters verkeerde inligting! Ek het baie newbie in die mark wat met groot geld en terug te gaan na dagtaak met leë hande gekom! Nou wat dink jy met betrekking tot FOREX? Is dit 'n HYIP webwerf of 'n sogenaamde MLM besigheid? GEEN ....Dit is 'n real time internasionale sake van valuta wat gedoen word deur elke bank van die wêreld gereeld. Mense soos ons handel op FOREX as eenmansaak met 'n klein belegging. Onthou asseblief, deur te belê op FOREX jy sal nie in staat wees om 'n enkele bok verdien as jy nie koop / daaglikse verkoop geldeenhede met behoorlike ontleding van die globale ekonomiese mark. Jy het hard te studeer op die valuta handel strategie, leer die elke komponent op verhandelingsplatform (gewoonlik Meta Trader 4) en oefen 'n baie met demo rekening (na 'n sekere tyd real rekening te) voor die aanvang van die valuta handel op die Forex mark. Jy ook moet opgelei word deur 'n meester Trader eerste voor die aanvang van die werklike handel dryf as jy weet seker dat 'n ninja kan nie geproduseer word sonder die harde bekostig van 'n Grand Master in antieke grondgebied China! Hoop julle almal sal die onregverdige waarheid van forex besef en voel vry om ons te kontak indien jy enige vrae het. Ons is nie die FOREX guru maar ons ten minste kan deel wat goeie en slegte ervarings wat ons in FOREX trading. We doen goeie sedert lank voor, maar nog steeds ons leer elke dag! Dankie almal……. Posted in Uncategorized | Laat 'n antwoord Leer hoe om handel te dryf Is jy op soek na jou forex vaardighede te verbeter en leer hoe die forex mark werk? Hoekom handelaars Wat gedek in hierdie aanlyn forex kursus? Ons tutoriale demonstreer verskillende benaderings tot forex met illustrasies, kaarte en tabelle. Jy sal vinnig verstaan ​​hoe om die basiese en gevorderde handel gereedskap wat ons lewer in al ons Meta Trader 4 platform gebruik. Ons het ook onderrig in-diepte studies van die forex mark, gereedskap, strategieë, handel sielkunde, geld bestuur en die ontleding raamwerk wat jy nodig het om heeltemal gemaklik met handel geword en alle aspekte van MetaTrader4


No comments:

Post a Comment